Werkwijze

Eerste afspraak

Bij tandartsenpraktijk Batavia in Oost doen we er alles aan om u op uw gemak te stellen. Zo staan persoonlijke aandacht en service bij ons hoog in het vaandel. U krijgt bij ons altijd een vaste tandarts. Tijdens de eerste afspraak nemen we graag de tijd om uw gebitsgeschiedenis, klachten en wensen door te spreken.

Om u goed te kunnen helpen, doen we tijdens de eerste afspraak ook een uitgebreide gebitscontrole en nemen we uw medische gegevens door. De tandarts zal foto’s maken, als het nodig is, en geeft u tips voor een goed onderhoud van uw gebit.

Vervolgafspraken

Aan vervolgafspraken wordt u na de eerste afspraak via sms herinnert. Ook roepen wij u per e-mail of per post op voor uw halfjaarlijkse controle. U voorkomt mondproblemen door een regelmatige gebitscontrole.

Kwaliteit

Om u de best mogelijke mondzorg te garanderen werken wij uitsluitend met BIG geregistreerde tandartsen en zijn onze behandelkamers uitgerust met moderne apparatuur.

Ontwikkelingen in de tandheelkundige zorg volgen we op de voet. En ons personeel wordt continue bijgeschoold. Wij vinden het uiterst belangrijk de kwaliteit in onze praktijk op peil te houden en laten dit regelmatig toetsen door gecertificeerde instellingen.

Wij staan ingeschreven bij het Kwaliteitsregister Tandartsen en beschikken over een ISO 9001 certificaat .

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn. Neem dan contact met ons op.

 Uw afspraak

Wij behandelen uitsluitend op afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen dient u deze minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen, anders kunnen wij de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen.

Indien u niet in staat bent de afspraak telefonisch af te zeggen willen wij u vragen dit minimaal 24 uur van te voren per e-mail te doen.

Klachten

Wij streven naar de beste zorg en vinden het belangrijk dat u tevreden bent.

Mocht u, ondanks alle aandacht, toch niet tevreden zijn stellen wij het zeer op prijst dat u de moeite neemt om ons te informeren. Dan kunnen we samen zoeken naar een passende oplossing. Hierdoor kunnen wij onze zorg en dienstverlening in de toekomst verbeteren. 

Indien u niet tevreden bent
U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de balie. Ook kunt telefonisch contact opnemen (020-665 8588). Wij zullen uw opmerkingen bespreken met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen een drie dagen contact met u op.

Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de ANT en KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.

De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisatie voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u schriftelijk opvragen bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl). U kunt ook de website van het ANT bezoeken voor meer informatie. Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (0,90p.m.)

 

Team Tandartsenpraktijk Batavia